dinsdag 26 april 2011

Back With A Vengeance

Het heeft even geduurd, maar ik ben terug. De vlucht naar hier met Qatar Airways was een lachertje in vergelijking met de vorige keren. Ligt het nu aan de maatschappij of aan mijn gewenning, dat blijft wel de vraag. Veel plaats in de vliegers en enorm goed personeel. Bovendien werd ik deze keer eens niet mottig van de geur van het eten. Nicy dus. Voor iedereen een echte aanrader. 

Hier alles verder zijn gewone gangetje. De tijd lijkt te hebben stilgestaan. Buiten wel erg veel rommel in mijn kamer die vandaag een grote schoonmaakbeurt kreeg met keuken en badkamer is er niet erg veel boeiend gebeurd. Op echt audio gebied staat het hier precies even stil. Er wordt nu vooral gerepeteerd, mensen gecontacteerd en wat opruim en opkuiswerk ter voorbereiding van de nieuwe studio. Die nu al maanden moet komen … Paul heeft ondertussen zijn internetverslaving nog wat bot gevierd en de Control 24 maakt dus plaats voor een Toft ATB 32 met meterbrug. Ik kijk kat nog wat uit de boom en zie wat er komen gaat. Het worden in elk geval 3 spannende weken naar men zegt. Paul vertrek binnenkort naar Sydney om met wat 'Majors' (platenlabels) te gaan praten. Ik ben benieuwd wat er uit de bus komt …

Tijdens mijn afwezigheid werd een premix gemaakt van zes nummers voor de promo-cd, een EPK afgewerkt en een voorlopige website opgericht. http://www.peakmusic.com.au/ Bewonderen die hap dan kunnen jullie is zien met wie en wat voor muziek ik zoal bezig geweest ben de laatste maanden. 

Zoen en het ga jullie goed 
π

Geen opmerkingen:

Een reactie posten