vrijdag 18 februari 2011

Vroeger dan gepland

Wegens wel erg slecht nieuws van het thuisfront ben ik genoodzaakt mijn verblijf hier tijdelijk te onderbreken. Ik vertrek morgenavond richting Mechelen en kom zondag rond 18u aan in Brussel. Na een week of twee, drie (we zien wel hoe het loopt) plan ik terug te vertrekken richting Melbourne. Mijn verblijf hier zal dan wat uitlopen richting zomer. Ik kijk niet uit naar de trip, maar sommige dingen gaan nu eenmaal voor en gelukkig maar …

Het zal hier voorlopig dus heel even bijzonder stil worden langs mijn kant. Ik laat meer horen zodra
ik kan.

π 

2 opmerkingen:

  1. Geen goed nieuws, inderdaad...Ik hoop dat alles goed komt, nobel van je dat je zo de hele wereld afreist voor je familie. Mocht je even tijd hebben, ik vermoed dat ik nog tot woensdag in het land ben. Koffietje?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik laat je zo snel als ik kan iets horen …

    BeantwoordenVerwijderen