maandag 2 mei 2011

Het dak

Mijn eerste week terug loopt niet van het spreekwoordelijke leien dak. Eden en Paul zijn druk bezig met met de promotionele kant van het project. Merchandising, websites, wikipedia, … alle elementen die samen met de roughmixes die reeds gemaakt zijn moeten zorgen dat ze de plaat verkocht krijgen. Paul vertrekt deze week of volgende week naar Sydney om de plaat voor te stellen bij enkele labels. Dat maakt dat er voor mij erg weinig werk is. Die promo dingen hebben ze immers liever in eigen hand. Op wat bounces voor de muzikanten na is er op audio gebied wel erg weinig te beleven. Het enige andere dat ik al gedaan heb is een wikipedia over Paul maken en dat bleek veel moeilijker dan gedacht. Linken en referenties. Die codes zijn toch een beetje een bitch. Verder heb ik het gevoel dat de huiselijke sfeer wat anders is. Ik denk dat Paul, maar vooral ook Eden zich er meer van bewust zijn dat ik hen geld kost en ze het wat irritant vinden dat ik niet zo veel kan renderen. Het kan ook mijn verbeelding zijn, maar ze lijken meer gesloten en meer op hun hoede. De bouw van de nieuwe studio zit precies nog steeds in het slop. Paul is erg vaag over wanneer ik naar precieze data vraag en er is al gevallen dat het goed zou kunnen dat de eerste single in een externe studio gemixed zal worden. 

Daarbij komt dat ik erg veel last heb van de jetlag. Ik geraak niet in slaap en wordt 's nachts bijna steevast wakker rond een uur of vier. Vorige keer begon ik met fysiek zwaarder werk waardoor ik 's avonds als een blok in slaap kon vallen en al snel in het juiste ritme zat. 

Als ik het van de positieve kant bekijk kan ik enkel zeggen dat mijn counter-strike skills er wel erg op vooruit gegaan zijn. Of dit echt een positief punt is blijft natuurlijk nog maar de vraag. 

Hopelijk verandert er de komende weken wat en krijg ik wat zinnig werk. Of toch op zijn minst garanties op zinnig werk in de zeer nabije toekomst. Wat rondhangen en computerspelletjes spelen kon ik thuis ook. 

To be Continued …

Geen opmerkingen:

Een reactie posten